h e n l o h o o m a n

 

Nos itt is vagyok. Az első bejegyzésem. Igazából nagyon sokat agyaltam azon, hogy mi is legyen az első bejegyzésem. Mondjuk kezdhettem volna hatásosan azzal, hogy:

Fuck off, 2021. Nagyon-nagyon fuck off.

Mert hát nem kimondottan volt kellemes ez a pár hónap.  Iagzából, ha tehetném már most búcsúznék tőle, hogy elég volt belőled, köszönöm. De ahogy Madách is megondta a frankót: 

Mondottam, ember: kűzdj és bízva bízzál.


Szóval azt hiszem megfogadom az egyik kedvenc drámám és íróm tanácsát, és szépen beintek már most ennek az évnek. 

Na szóval, visszacsapva az első bejegyzés témájába, hát egészen furcsa újra itt lenni. Őszintén elég sokat kellett gondolkodnom az üdv szövegen oldalt, vagy azon, mégis mi a francokat írjak bele az egyes modulokba. Egy év kihagyás bizony sokat jelent, de azért előkapartam a maradék kreativitásomat. Már ha az értelmetlen halandzsa annak számít. XD Mondanám, hogy mire számíthattok, de nem mondom, mert magam sem tudom. Vannak ötleteim, történetekhez is, meg egyéb kis apró bejegyzésekhez is. Szóval azt hiszem valami majd csak kialakul. 

Mielőtt bezárnám ezt a felületet és posztolnék, szeretnék azért itt is bemutatkozni, mert hát úgy illik, azt hiszem. Szóval Syntesia vagyok, 25 éves és bölcsész. Azt hiszem mindent megtestesítek, ami ezzel jár: elvont, szeret magával beszélgetni, imád olvasni, a saját álomvilágában létezni. Szeretném megint élvezni a blogolást és az írást, kicist hiányzott ez a világ, szóval vigyázat mert robogok, és teleszemetelek megint mindent. Muhahah!



5 megjegyzés:

  1. Lehet nem ment el a komment, vagy csak én nem láttam, vagy a netem haldoklott épp 🤔
    Erről az évről, de az előzőről se beszéljünk inkább. Ilyenkor nyugtatom magam, mint a Kung fu pandában Sifu mester: belső béke.
    Ettől függetlenül jajj de örülök, hogy itt vagy megint * - *

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Itt van a komment. ^^
      Igeeen, belső békee. Nagyon-nagyon kell már a zenmood...XD
      Én is örülök, hogy örülsz, meg hogy itt lehetek újraa. :3 ^^

      Törlés
  2. Kedves Syntesia!
    Ne haragudj, hogy ezt mondom, de csalódtam benned. A blog sok kívánni valót hagy maga után. A bejegyzések éretlenek, nincsenek kidolgozva, olyan tessék-lássék próbálkozásnak tűnnek. A design borzasztó lett, a színek nem illenek össze, a szöveg olvashatatlan. Nem biztos, hogy erőltetni kéne a blogolást.
    Üdv, Elise Glenn

    VálaszTörlés
  3. Syntesia, ne vedd magadra! Elise sok blogon járt, amik mostanában aktívak, azokhoz mind bemásolta "szofisztikáltan" ugyanezt a kommentet, hogy kedvét szegje másoknak. Ehhez mérten foglalkozz a kommentjeivel és egy szavát se hidd el <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Óóó da aranyos vagy! <3
      (észre sem vettem lol XD)
      Főleg hogy kábé crt c, crt v az egész, jaja, láttam Leah blogján is. *szemforgat*
      És köszönöm a kedves szavaidat, jól esett nagyon ^^

      Törlés