Mesék a liftből

 

Azt hiszem, a cím szolgál némi magyarázatot. Iagzából arra gondoltam lesz egy kis novella sorozatom. Vagy minek is nevezzem. Inkább anekdotának, vagy egypercesnek
Amióta játékmester vagyok a Roxfort oldalán, néha-néha kell némi humort is vinnem az ottani életbe. Van egy pletyka rovat, ahova írni kell néha, és midnenféle vicces hülyeségeket kitalálni, amik a diákok és a felnőttek életében megtörténhet. Természetesen tök félre értett és morbid dolgokat, amik korántsem fedik az igazságot. Ezt nagyon élvezem írni, és amikor az egyik részletet megmutattam az egyik ismerősömnek, ő felvetette, hogy írjak anekdotákat. Én meg most így az unalmas életem peremén, amikor gyomorideggel várom, hogy most visszaszólnak-e, vagy csak kidobtak ők is a kukába, mint az összes többi állásinterjú után, nincs is jobb dolgom, mint baromkodni és szétszórni magvas gondolataimat az internet földjén. 



Arra gondoltam, hogy mi sem lehetne jobb hely a hülyeségek tárházának, mint egy lift. Egy nagy cég liftje, ahol esetleg összeragadnak emberek, és naagyon sok emelet van. Amúgy is történnek ám izgi dolgok mindig a színfalak mögött, úgyhogy arra gondoltam egy kicsit ilyen viccesebb, szórakoztatóbb szösszenetek lesznek, és hogy ne legyen annyira kiismerhetetlen, lesznek visszatérő karakterek is, meg talán így egy-egy személyiséget és stílust fel tudok építeni, hogy ne legyen teljesen egyhangú.

Ööö, igen, most így a levegőbe beszéltem konkrétan úgy, hogy egy mondattal le lehetett volna tudni, de bocsássátok meg nekem bölcsész diplomám van. XDD

És, hogy tudjátok mire számítsatok, egy baromság a Roxi földjéről, személyesen tőlem, mert ilyen agyhalott vagyok, és ti sem ússzátok meg! 16+ azért be fog figyelni. XD Dominic Monstro és Aerith Baldron az unokatesók amúgy. Louis Soulier meg csak lóg velük. ^^

- Megint szétcsapták a Szellemszállást múlthéten.
- Mi? Megint? Vajon mi volt ott?
- Illegális szexparti. A mardekáros trió, Soulier, Monstro és Baldron csapták szét magukat.
- MIII? Dehát ők nem rokonok?
- Tedd már vissza az álladat a helyére, Natalie. Tudod milyenek az alsósok. Mindent kipróbálnak. Bár... Mit ne mondjak... Soulier és Dominic együtt...
- Merlinre Helga! Gusztustalan vagy! Egyébként Monstro nem Evermannal, vagy Everfennel jár?
- Ugyan már, az csak álca! Tiltott szerelem van közte, és Baldron között.
- Ez komoly? Nem néztél te egy kicsit túl sok Bűvöletet a tavaszi szünetben?


Szóval alig várom, hogy ehhez hasonló baromságokkal untassalak benneteket. 😂 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése