ChillsLab: ismerkedés a PS-sel

 

No, helló!
Nem is olyan régen, amikor végül ismét játékmester lettem a Roxi FRPG-n, mert egyszer le kellett mondanom, de ez egy hosszú történet. Szóval, a kariknak az oldalon lehet aláírást gyártani, és egészen hosszú ideig, főleg az elmúlt 1-fél évben egyedül csinálta ezt a modi. 
Engem meg amúgy is érdekelt a dolog, meg akkor gondoltam, hogy miért ne próbáljam meg megtanulni? Szóóval elkezdődött így a PS pályafutásom, és őszintén szólva ez nagy haladás ahhoz képest, hogy 150x250 pixeles képeket vagdostam úgy az elmúlt... 2 évben. XD
Őszintén nem vagyok benne olyan nagyon-nagyon nagy tehetség, de gondoltam megmutatom nektek is, hogy mit alkottam meg. Néhány a saját karaktereimnek készült, néhány pedig csak úgy, mert modnjuk nem volt még a user karijának aláírása, vagy mert újat csináltam nekik. Vannak benne kifejezetten rosszak, meg egészen tűrhetőek is, de végül is azt hiszem némi fejlődést sikerült benne produkálnom. :D A képek közzül három saját karinak készült, kettő pedig más-más usernek. 









Ennyi lett volna ez a pici kis bejegyzés, igyekszem legközelebb valami rendes olvasnivalót is hozni, mert na. :D

2 megjegyzés:

  1. Halihó!
    Nekem személy szerint a második és a harmadik tetszetős, szerintem jó lett. Tetszik a színviláguk és nagyon jól vágtad őket körbe :) Az utolsó sem lenne rossz, csak nekem kicsit sötétes. Ennyi ami nem tetszik benne :D Egyébként egész jók :)
    Ölel és puszil:
    Cat

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziaa!

      nagyon szépen köszönöm a kedves szavakat, igyekszem majd kicsit világosítani is a színeket legközelebb.

      Ölelés!
      (aki majdnem az IRL nevével írta alá lol)
      Syntesia

      Törlés